Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

PES 6 Goals [movie]

662 pregleda · 17 odgovora · otvorena 11.09.2007. u 15:15

Eh, napokon! ponukan temom koju je nedavno postavio 2FasT:
http://gamers.ba/procitaj.php?id=22942&forum=10

Odlucio sam se da i ja napravim malu kompilaciju, ovo je zaista mali dio, a uskoro ce biti jos mnogo toga

Uglavnom, svi golovi su postignuti na Top Player tezini, uglavnom u Exibition modu (protiv jarana ili AI igraca).

Filmic je radjen u Win Movie Makeru (potpuni sam amater za te vrste programa), ne sadrzi nikakav audio file. Ovdje pokazujem moje umijece u PES-u a ne u video obradi

Izvinjavam se svima sto je na YouTube-u, ali internet mi ne radi zadnjih par dana, tako da sam bio poprilicno ogranicen...

Molio bih svakoga ko je u mogucnosti, da pregleda i da da kritiku (kakva god bila), takodje molim i 2FasT-a da pregleda.

Toliko, evo link:

http://www.youtube.com/watch?v=c6oPLzEovBw
Najaci onaj iz kornera prvi..
Svaka cast.

Znate kako sam ja mislio da bi bolje lakse i prakticnije prikazivati golove s PES6, da se napravi jedna tema na kojoj ce sve upload svoje golove ali u orginalnom fajlu. Samo copy/paste u folder i gledas, bez ikakvih filmica i truda...golovi su extra
pa mogo si neku muziku stavit u pozadinu malo je glupo ovako bez ikakvog zvuka
svaka cast dobar movie..
fino fino...ima super golova,iz kornera i slobodnih udaraca.jel mi se cini il je ono Arsenal?ako jest,onda nije ni cudo sto dobri golovi.topnici kraljevi
               HAWANA je napisao/la:
iskreno pa...ima mnogo lijepih golova pogotovo volei,slobodnjaci...ali onaj prvi gol te u*r*o kao i jos neki golovi koje nebi dao sad ni iz 15 pokusaja

no sve u svemu film je extra

Shta bolan 15 pokusaja golove koje ne bih dao nikako
Inace volim da igram sokera i fife ali brzo dosadi samo cs ne dosaduje..