Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija Zaključana

[Anketa] Vas omiljeni alat u photoshopu

357 pregleda · 11 odgovora · otvorena 03.01.2012. u 22:54

~ Pozdrav gameri.
~ Uz saglasnost TRL-a , moderatora podforuma, digao sam ovu temu, jednostavno da vidim šta najviše koristite od alata.

- Koji alat/e najviše koristite?
- Zašto baš taj alat?
- Šta najčešće pravite sa njima?
- Neki najbolji radovi sa tim alatom [wallpaper, logo, etc.]

~ Naravno biće neki i aplauz, naravno uz dobro objašnjenje!
~ Bez spama.

---------------------

- Uvid da znate o čemu mislim - klik
- Po mogučnosti da postavite svoje radove.
Kad nako radim 4fun, najvise laso tool koristim. Jer mi najvise treba.
Najvise koristim brusheve.
Zato sto sam pocetnik u photoshopu i ne znam jos dosta stvari , ali brushevi mi se nekako cine najjednostavnijim.
I mislim da je to nekako najbrzi i najefikasniji nacin da se postigne nesta fino 
Najcesce pravim sig-ove , jer brushevi mi najvise odgovaraju za pravljenje sigova 

A u zadnje vrijeme sam dosta citao tutove i to pa koristim malo i laso tool i pen tool 
Brush tool.
Vjerovatno zato sto je najlaksi a koristi.
Postoje razne vrste brusheva, od onih default, do nekih, koji se mogu pronaći na netu.
Najbolji po mom mišljenu za pravljenje wallpapera.
Do raznih fotomanipulacija.
[url=http://d2f8dzk2mhcqts.cloudfront.net/329_Basic_Brush/2-1.jpg]Kao što rekoh postoje razne vrste brusheva, default brusheva je podosta, koji mogu za svašta da služe, od painta pa na ostalo.

Također jedan od boljih je i pen tool.
Služi za dizaj, za pravljenje profsionalih logo-a, do amaterskih radova. Jedan od najboljih alata za crtanje.
Brushevi i text 
Ma zato što je najjači najbolji najljepši sve pravim s njim ...:-[
text normala   one stylove sa textom ništa mi draže nema:P
Rlove 
Ma koristim sve ...volim lasso tool takođe i sve što se tiče shapea styleova ...smudge tool ftw ♥
I mrsko mi otvarat PS da skontam još nešto 
nime je napisao/la: