Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

BackTrack 4 - WEP key cracking tutorial

120 pregleda · 3 odgovora · otvorena 27.11.2010. u 04:09

Našli ste se u situaciji da ste se preselili, uselili u novi stan/kuću? Nemate net jer providerima na Balkanu treba po mjesec-dva da vam donesu obični modem? Ako ste u blizini neke WLAN mreže na ovaj način možete saznati WEP key vašeg susjeda, kafica, radnje, staliveć u par jednostavnih koraka.

PS: Ja sam student, uselio sam se u stan gdje nemam net, naručio sam od BNeta kablovsku TV i internet al' ispada na kraju da nije dostupan na mojoj lokaciji. Dok čekam ove iz H1 morao sam se snaći na drugi način, net od susjeda koristim isključivo za facebook, cs i wow...bez nekih masovnih downloada. Vama preporučujem isto.

I sada:

1. što će vam trebati je BackTrack ( distribucija Linux-a namijenjena testiranju sigurnosti ), njega možete skiniti na slijedećem linku: http://www.backtrack-linux.org/downloads/ ( OS je freeware tako da nije warez il' šta ja znam ) .
2. će vam trebati naravno Wireless uređaj. Ja osobno za BackTrack koristim Gigaset USB Stick 54 koji podržava injection, što je injection napisati cu kasnije. Svi koji posjeduju laptop ili netbook su vec osigurani !
3. iz Windowsa vidite koji router vam daje najbolji signal.

Kada ste nabavili sve potrebne stvari sprzite BackTrack ( nije bitno koja verzija 3, 4, 4-R1. 4-R2 ) na CD/DVD/USB . Ja koristim USB stick jer je brži, CD-ove i DVD-ove vječito gubim il se izgrebu.

Instalacija je na USB je lagana:

Treba vam uređaj sa minimalno 2 GB memorije za 3 i 4 verziju a minimalno 2.5 za R1 i R2 verziju. Skinite .ISO image i pomocu Unetbootin-a instalirajte na USB ( http://unetbootin.sourceforge.net/ ) , za ovo vam i ne trebaju slike...prejednostavno je.
Odaberite Distribution: BackTrack, odaberite koji je uređaj i to je to ( kod nekih jeftinijih USB-ova malo duže traje postupak )

OK, spremi smo za sve.