Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija U kanti

ZNACI..

209 pregleda · 30 odgovora · otvorena 07.11.2009. u 19:25

MI SMO SA DRUGE STRANEEE
JEEBEEMO VAM MAMEE
NASA SE PJESMA ORII
J**O VAM ZELJO MATER !!

1:2

PICKEEEEEEEEEEEEEEEEE WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ZA SARAJEVO SVOJ ZIVOT DACU, VJECNO ZA TEBE JA NAVIJACU !!!
Sniper_Soldier je napisao/la:
vidi glupana ;(
ti mu nesto reci glupane jedan

gori si od razaraca
da vas dodje 10 hiljada, sa svih polja i svih livada, nedamo vam titulu, titulu na kosevu, idi te u pi**u mater'nu
Sniper_Soldier je napisao/la:
vidi glupana ;(
ZNACHI GLUPAN TI MRTVE JE****E
HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !! 9-)9-)
Uvijek u srcu,
Uvijek u dusi,
Zeljo nama,
Moze samo da pusi !

<3 Sarajevo ! ! !
Medixon je napisao/la:
Znaci,online mangup il ti ga,huligan :r
TISHE SHTRUMFU :$
HzsA_1987 je napisao/la:
HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !! 8-)8-)
kk masina.....
hvala za mrtve
Medixon je napisao/la:
Znaci,online mangup il ti ga,huligan :r
nema ti si najopasni ;)
HzsA_1987 je napisao/la:
HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !!HAJDE SAMO ZABIJ GOOL !! 9-)9-)
ti si sad opasan sto si mu opsovao mrtve ? vjeruj lagano je online psovat tako sam i ja nekad ^^
o nananananananananan tebi pjevaju sa tribina! o leoleoleoleoleo igraj željo hrabro bori se!
Željo <3!
TM'87
Medixon je napisao/la:
Znaci,online mangup il ti ga,huligan
allah holigan
ovaj spama vec par dana, kad cemo ga banat' vise ?

Sta bi radio da je zeljo dobio ?
Atif je napisao/la:
ti si sad opasan sto si mu opsovao mrtve ? vjeruj lagano je online psovat tako sam i ja nekad ^^
Hajde samo zabij gool :$
cntr je napisao/la:
ovaj spama vec par dana, kad cemo ga banat' vise ?

Sta bi radio da je zeljo dobio ?
Psovao ? Kao i ja

Prijavi se da bi odgovorio/la na ovu temu.