Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

Reinstaliranje Windovsa..

102 pregleda · 8 odgovora · otvorena 05.09.2009. u 07:03

Pozdrav svima imam jedno pitanje vezano za laptop pa da zapocnem...

Imam laptop marke HP i kupljen je jedno prije mjesec dana na njemu sam imao Instaliran Windovs vistu Home basic i ja sam si razmisljao da bi bilo bolje da mu stavim Windovs 7 i nabavio sam od programera koji programira racunala nabavio taj DVD nakon sto sam uspjesno instalirao Windovs 7-micu mislio sam da bi bilo dobro da instaliram i one drivere sto sam dobio uz njega. No ti driveri su zapravo na jednom driveru je Windovs Vista home Basic a na drugom je cijeli Microsoft office ali taj office mi netreba jer ja imam na CD-u na hrvatskom...

Eh ja sam stavio prvi CD i meni se zapravo instalirala Windovs Vista HOME basic znaci opet sam dosao na staro eh... mene zanima kako da ja izbrisem sve te windovse pa da opet instaliram Win... 7 jer kada idem u :/C pokazuje mi da imam 3 windovs foldera a ja mislim da bi trebao imati samo jedan...
Kad ulazhish imash li onaj meni u windows?
da izaberesh koj operativni hoces?

~ Jednostvno, ubachis Windows 7 CD, pa kad ti prodje set up-a, pa dodje Disk Cleenup onda ti pishe koje sisteme da repair, koje da delete, koje da ne dofathish, i ti samo odesh repair Windows 7, a ostale deleteash, HF
Najbolje ti je prilikom dizanja operativnog sistema win 7 prilikom boot opcije odma ce ti izbaciti vjerovatno sva 3 foldera windowsa i particije .. ako nemas neke vazne podatke obrisi particije 1 ili 2 .. i onda ih kreiras brzo u win 7 setup, instaliras win 7 jedan na C: i to je to .. sad neznam sta vec zelis ali samo odi u boot prilikom botabilne opcije kad dizes win ono pita te na koji disk i to ..
mafia je napisao/la: