Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

[PIC] Moji wallpapers radovi

356 pregleda · 21 odgovor · otvorena 17.03.2009. u 19:22

Pozdrav svima.

- Evo da ija nešto pokažem mada mi je ovo prvi put , da izlažem svoje radove jer sam tek početnik .

. Molim vaše ocjene i da kaže te šta još da dodajem i ostalo.Ove radove sam radio svakome .. tako da nisu samo moje.

- Odobrenje za ovu temu imam od uNderssoN

1.

2.

3.

4.

5.

- Eto to bi bilo toliko pussa
4 je ok,fina ideja..prva 3 losa xD
a ovaj zadnji nije los mada je ono jednostavno za napravit...
INterlan SATURN aa xD

E vjeruj mi prejakoo !! samo mi se nesh nesviđa druga slika 9tka xD
aj lajk zadnju !
meni se tvoje slike svidaju i meni si ih dosta radi sam nastav.!!
Prejako uradeno , swe mi se svidjaju slike al najjace su mi : 1# i 4#

Gj walle , pa i meni si dvije slike uradio onu mirre i hyperssoN

skafiskafnjak je napisao/la:
Extra radovi.
- Stavi linkove tutorijala
- Manje munja :$
Ma to oni htjeli nije do mene

Post dobio aplauz od uNderGOD

Moras dobro paziti kako rukovati s brushevima. npr uzmi za primjer ovu narandjastu s munjama nikad nemoj previse bruseva stavit na 1 mjesto jer vidis kako ti odma ime pokrije moras balansirati npr stavis jednu munju ispred,drugu iza naziva dakle pazi na to i opacity na kojem brushu smanji da neizgleda sve isto...et buraz inace dobra je ideja
4. i 5. predobri (:
Mada si ovaj 5 previse nadjidj'o , sve u svemu svaka cast !
nije loshe..
imas jedan veliki minus!
to su te nezgrapne retardirane munje!, njih izbaci i miran si . .
1. i zadnja su sasvim OK, ali ostale moras malo doradit

za pocetnika prejako samo nastavi tako
Prva 3 nidze veze mislim dobri su oni neg prva tri na isti fazon a ovaj zadnji je dobar 7/10
lose 2/10. Zasto ?

zato sto si skinuo brush packs i ostala sranja, otkuco si text 'cool' fontom, odradio par jednostavnih fora [blend.op], uzeo brush tool i 2-3 puta 'opalio'. i to je to !

:)