Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

Kupovina bicikla

149 pregleda · 12 odgovora · otvorena 16.06.2013. u 20:25

Zdravo...
Ovo ljetno vrijeme doslo, pa sam kontao da kupim neko biciklo. Ne treba meni nesto sad...aman...jer su to uglavnom ove gradske ture, ali eto malo da bude bolji i ljepsi(jedino to prepoznam). Mogao bih skuckati neki budzet 300-400 KM...450 max. jer mi se ne daje za toga vise. Malo sam citao po forumima i skontao sam da oko tr cijene mogu GT outpost ili aggressor..a vecina ne preporucuje capriolo. Posto sam laik za to, ne kontam nista oko opereme..nekih disk kocnica, mijenjaca, masinica...svi savjeti dobro dosli :)
Gledao sam...al' sve ove objave vezan od 2009-2010,11...
sada na stranici vecina ovih modela i nema...
Capriolo nemoj uzimati. Mislim i nije tako los bajk ali nije po mom ukusu. Za te pare najisplativija su GT bicikla i mozda mozes naci neki Polar ali nisam siguran. Da imas na budjetu jos jedno 150 KM negdje oko 550 mogao bi kupiti solidan bajk mada i taj budzet sto imas nije los. Moja preporuka ti je da pogledas polovna bicikla na piku jer za te pare se moze naci bas dobar bajk a ako neces polovno onda mozes neki GT. Poslat cu ti link radnje na piku samo dok nadjem. Radnja je u Banja Luci ali vrsi dostavu po cijeloj BiH. On robom snadbijeva Pro-bike u Zenici.

Sto se tice opreme mogu do sutra nabrajati.. Ali s obzirom da cea ti to koristiti za gradsku voznju ne treba ti nesto specijalno. Sto se tice diskova to ti je nepotrebno jer neces voziti brdske ture tako da to je bacanje para. Ovi sad kupe biciklo sa disk kocnicama i vozaju ga po gradu "kao oni imaju bajk sa diskovima" mos mislit :r. Obicne kocnice sa paknama koje kad