Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

HIP HOP beat

197 pregleda · 10 odgovora · otvorena 03.12.2011. u 20:39

Iskreno beat mi se ne svidja jer se stalno ponavljaju 3-4 zvuka i "dragon production"
I sam kazes da si pocetnik, tako da nastavi vjezbati i raditi, praviti beatove, i sa vremenom ce biti bolje.

napomena: obrati paznju na to sto si digao 2 teme u 10 minuta jer to se koliko ja znam ne smije
EXTREMESTYLE je napisao/la:
Iskreno beat mi se ne svidja jer se stalno ponavljaju 3-4 zvuka i "dragon production"
I sam kazes da si pocetnik, tako da nastavi vjezbati i raditi, praviti beatove, i sa vremenom ce biti bolje.

napomena: obrati paznju na to sto si digao 2 teme u 10 minuta jer to se koliko ja znam ne smije :D
Hvala :)
Dragon production je samo da nebi ko kopirao desavalo mi se to :P
Dobro je za pocetak i nemoj stalno da se ponavljaju isti tonovi jer ubise u glavu !
-Snare roll los
-Odabir zvukova los
-Mix los
Al ajde kad se sve u svemu uzme nije tako lose s obzirom da si pocetnik , nastavi raditi i bice to dobro.
Btw ovo radio u Fl studiu jer ima njihovih gotovih fajlova .
Nije lose, samo se steli.

A i nisi trebao hip hop raditi, pokusaj malo house,trance or techno.
Za početnika nije loše,ali beat je previše dosadan, stavi jednom u sredini DragonProduction, ili stavljaj na soundcloud ako misliš da će ti neko ukrasti. Nastavi dalje, nemoj odustajati odmah.

Kao kada pišeš pismenu iz BHSJ-a probaj i ovdje pratiti:

-uvod
-zaplet
-vrhunac
-rasplet
-kraj

GL u daljem radu.
Saze je napisao/la:
Za početnika nije loše,ali beat je previše dosadan, stavi jednom u sredini DragonProduction, ili stavljaj na soundcloud ako misliš da će ti neko ukrasti. Nastavi dalje, nemoj odustajati odmah.

Kao kada pišeš pismenu iz BHSJ-a probaj i ovdje pratiti: :D

-uvod
-zaplet
-vrhunac
-rasplet
-kraj

GL u daljem radu. ;)
Hvala sljedeci cu se potrudit da ne bude dosadan :)
Gdje mogu naci free beatove? :$
Biggie_PK je napisao/la: