Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

Web host - sajt pomoc .

149 pregleda · 7 odgovora · otvorena 03.11.2011. u 16:26

Dobar dan ljudi,uhvatih par minuta pa reko da otvorim temu.
Dakle kao korisnik ADSL-a imam bihnet-ov free web host.
E sad da on nebi propadao planiram da uradim kao neki portalcic.
A posto sam pocetnik teski (sto bi se reklo noob) oko tih stvari potrebno je da mi objasnite par stvari,a to su:

Sta je najbolje za portal od ovoga http://gamers.ba/forum/8/67181/besplatni-web-sustavi/ ?

Kako to da upload-ujem na web hosting (imam File zilu ) ?

I da mi objasnite jos par stvari koje bi pocetnik trebao da zna.

Ako neko ima neki sajt na bihnetovom hostingu nek mi pm-a link da vidim kako izgleda.
Et' hvala svima unaprijed.
Ovako posto sam i ja dizao sa ADSL-a (domene) .. znam kako ide .

Ti trenutno posjedujes domenu .com.ba i za nju je potreban host . Kada nadjes host onda mozes da uploadujes fajlove preko FileZile ..

Javi mi se na pm da ti obj. u detalje
adsl-ov hosting iz meni nepoznatog razloga ne podrzava phpbb3 to mi je rekao vlasnik tog TuT-a.
dexx_ je napisao/la:
adsl-ov hosting iz meni nepoznatog razloga ne podrzava phpbb3 to mi je rekao vlasnik tog TuT-a.
Ako ne podrzava phpbb3 onda koristi smf . :D
Za Portale su ti najbolji Joomla, Drupal i pomalo Wordpress mogu se fini sajtovi uradit pomoću njih, mada je wordpress malo više za blogove al dobar je =)
BHTelecom-ov web hosting podržava phpbb, a za portal dobri su ti CMSovi: Kao sto rece Lancashire Joomla, Drupal i Wordpress.

Ako ti treba pomoc oko bhtelecom-ovog web hosting ili bilo kojeg drugog web hostinga ili cms-a pm, a ako se budes odlucio za wordpress i budes htjeo "own" temu dog. cemo se ;)
Odaberes neki CMS koji ti se najvise svidja iz te teme koju si naveo, zatim skines sa njihovog sajta fajlove, te iste te fajlove uploadujes u public_html, pretezno uz svaki download dobijes tutorial, il' imas na njihovom sajtu tutorial step by step..