Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

Quest HELP ?

77 pregleda · 7 odgovora · otvorena 27.09.2010. u 23:24

Naime, posto sam pocetnik jos uvijek u WoW-u, molio bih vas za help... Zavrsio sam quest kod Highlord Bolvar Fordragon-a u Storwind City (Quest: Order must be restored), i posto su to njegovi DK Questovi trebalo bi da mi prikaze nove questove, ali ovdje nema nikakvih ? Jel to znak da sam zavrsio sve DK Questove ili ima jos ? Evo link za quest: http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=6187
Rado bih ti pomogao, ali nikada nisam Alliance igrao.

Koliko se sjecam, kada dingas lvl58 zavrsio si sve početne DK questove.

A ovaj quest koji si naveo je zadnji u tom "chainu" questova.
Zavrsio si sve questove , sad idi u stormwind harbor i sjedi na brod koji ce te odvest u valiance keep :D :D :D Eto , nadam se da sam bio od pomoci !
Chemical je napisao/la:
Rado bih ti pomogao, ali nikada nisam Alliance igrao.

Koliko se sjecam, kada dingas lvl58 zavrsio si sve početne DK questove.

A ovaj quest koji si naveo je zadnji u tom "chainu" questova.
Agreee...

JBT i ja već eo skoro pa 6th wow anivesary.... a nikad sa alijansom ni započeo....

Što se tiče questa.... mislim da je slično kao i kod Hordi
zadnji kvest je kod Glavnog Horde/aliance Leadera.... daju ti friendly reputaciju
imaš otvorene uglavnom sve fly paths po azerothu ... mada ti je outland za 58+ :)

Btw. Bolvar je Novi lich :D
kauk je napisao/la:
Agreee...

JBT i ja već eo skoro pa 6th wow anivesary.... a nikad sa alijansom ni započeo....

Što se tiče questa.... mislim da je slično kao i kod Hordi
zadnji kvest je kod Glavnog Horde/aliance Leadera.... daju ti friendly reputaciju
imaš otvorene uglavnom sve fly paths po azerothu ... mada ti je outland za 58+ :)

Btw. Bolvar je Novi lich :D
Da dodam, niti bih ikad! :D
PARANOiD je napisao/la: