Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Pitanje Riješeno 20 bodova

WoW-Osnove

285 pregleda · 4 odgovora · otvorena 18.05.2011. u 20:32

Eh, znam da će biti odgovora poput : "Joj retarda!" i "Koji bot..." ali sam digao ovu temu jer sam početnik u WoW-u.

Znači zanimaju me osnove igre, kao i pojmovi (farmanje, itd.). Čuo sam za razne pojmove u gaming časopisima, ali ne znam šta podrazumijevaju. Također, jedno od mojih najvažnijih pitanja je : Ja igram sa Worgenom i zanima me kakva je prednost kada se pretvorim u Worgena, u odnosu na onu kada sam čovjek?

Ko mi najtačnije objasni srž i pojmove igre,te odgovori na pitanje oko Worgena dobija nagradu :) 100 % !
Rješenje
Eh ovako ja ne igram cata. ali igram WOTLK !

Ne znam prednosti worgena ali mogu ti reci osnovne stvari u wow-u

Farmanje - farmat se moze :

1.) Gold - Ubijas creepove uzimas im gold kozu koju prodajes kada skupis , radis questove za gold.
2.) Gear - Gear ili opremu za svoga lika , farmanje gear-a pocinje kada dodjes na lvl 80 .... EPIC GEAR - itemi iznad lvl 200 ( ljubicasti itemi ). Iteme farmas u dungeons i raid-ovima. Dungeons ( FOS - Forge of souls , POS - Pit of "saranus" HOR - Halls of Refflection ) Ti dungeons se nalaze u Northrendu Ice Crown Citadel.
Raids - VOA , ICC , TOC , OS , .... mozda sam neke zaboravio. Ti se raidovi takodje nalaze u Northrend-u .

Onda imas "klasu" i "role" svoga lika ....

Klasa - Druid , Warlock , Shaman , Warrior , Deathknight , Mage , Priest , Hunter

Role - To je ono na cemu je baziran tvoj lik , DPS (damage) , HEAL ( samo ti rijec kaze ) , TANK ( onaj koji prvi krece na boss-a , lik koji ima najvise hp i velik Deffense rate )

Ako te neko pita sa Gearscore" , to je ustvari LvL score tvojih itema , sto imas jace iteme imas jaci gearscore ! GS provjeravas putem addonsa :

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/default.aspx

Sve sta nisam naveo i sto te interesuje pitaj me PM ili MSN -

[email uklonjen]