Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

Cabal Online / Iskusan Igrac

205 pregleda · 9 odgovora · otvorena 03.12.2009. u 15:43

U zadnje vrijeme sam dosadan s ovim temama o ovoj igri , al sta cu kad sam pocetnik... Treba mi iskusan igrac koji mi moze sve objasnit o Wizzardu i Bladeru...
Onaj ko mi moze objasnit sve o pomenutim klasama neka mi posalje msn na PM.

Ako ima nesto lose sto cesto postavljam teme u vezi ove igra ja se izvinjavam administraciji
__GaMeR__ je napisao/la:
http://forum.cabalonline.com/
Tu imas sve o svim klasama samo treba potraziti.
Da , a pored toga imas o svakoj klasi kada biras koju ces klasu , pri pocetku kreiranja .
Svaka klasa je napravljena za nesto drugo , neki su jaci u PVPovima , neki na waru , kod nekih brze skilas/lvlas . Kao primjer sam citao forcebladerove mogucnosti , njegovi buffovi i debuffovi koji mogu jako koristiti na waru , pa mislim da je to jedna od jacih klasa na waru , mada je moje misljenje da je to sve do igraca
Svejedno ti je ako ti znas naskillat , na lvlat i dobru opremu naci ..
spectre je napisao/la:
Da , a pored toga imas o svakoj klasi kada biras koju ces klasu , pri pocetku kreiranja .
Svaka klasa je napravljena za nesto drugo , neki su jaci u PVPovima , neki na waru , kod nekih brze skilas/lvlas . Kao primjer sam citao forcebladerove mogucnosti , njegovi buffovi i debuffovi koji mogu jako koristiti na waru , pa mislim da je to jedna od jacih klasa na waru , mada je moje misljenje da je to sve do igraca
Svejedno ti je ako ti znas naskillat , na lvlat i dobru opremu naci ..
Da izlevelas FB-a treba ti tri'est godina.

Wizzard - buffovi extra, ima sve moguce, i brzo se levela; al' je los u PVP (dueli protiv drugih igraca) i def je slab
Blader - buffovi su 'vako-'nako, al' je jak u PVP i nije ni tesko, a ni lahko levelovat' i skillovi su malo skupi
Warrior - najjaci u PVP, al' je nekako spor .. + oprema je skupa praaaavoo