Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija Zaključana

Signatures by Emcho

220 pregleda · 10 odgovora · otvorena 10.09.2009. u 20:27

Evo tek sam poceo da radim sigove (signatures=potpisi na forumima).Pa bih htio da vidim sta vi mislite kakvi su.Prihvatam sve kritike,ali budite blagi tek sam pocetnik u sig-ovima 

Sig-ovi su svjezi,znaci skoro su napravljeni.
Pa Gameri navalite 
Sigovi nisu losi za pocetnika u photoshopu ali moze to i bolje 5/10

Post dobio šamar od skala

fontovi :S.
ostalo, nije lose ^__^

Da krenemo redom ....

zajednicko za sva tri je to da je font uzasan.
Prvi rad veoma jednostavan , nikakvih spec. efekata na rendera , malo nesta na podlogu ali nije to to
4/10
Drugi rad najbolji od ovih iako nije nesto , vidim dosta pokusaja brushanja i raznih efekata oko rendera ali vecina ne uspjesno dodana
6/10
Zadnji katastrofalan , nista ni sa cim , render jako los kao i ovo smudganje ili sta je vec isto lose
3/10

ukupna ocjena 5/10

Ali ako si pocetnik to je onda jako dobro i sa jos vjezbe ces biti dobar , a ako vec neko vrijeme radis onda nisi puno napredovao
Najvise ce ti pomoci tutorijali

GL&HF

Post dobio aplauz od skala

extra, šta pričate, baš mi se sviđa, samo tako nastavi buraz 10!
ja sam los sa tim photoshopom al meni se ovo svidja vi pricajte sta hocete ja cu ti dat 9/10 nije mi zadnji nesto
m4nd11 je napisao/la:
extra, šta pričate, baš mi se sviđa, samo tako nastavi buraz 10!
Sada su svi neki kriticari i traze iglu u plastu sijena da kazu da ne valja.

Kao previse jednostavni radovi i odmah manja ocjena.
Nije bitno koliko je rad komplikovan. Nogu ja napraviti neko sranje od 3k lajera pa ce idalje biti sranje. A moze neko uzeti neki render, 2 brusha i sastaviti umjetnicko djelo.

Prvi mi je extra, faon je super, bas odgovara uz igru.
Prvi ocjena 9/10. 9 je jer mi se nekako cine kao da su ruke kod rendera lose odradjene, vide se pixeli koji strce.