Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

CS pocetnik

320 pregleda · 18 odgovora · otvorena 08.11.2008. u 16:58

Zdravo raja ja sam CS pocetnik i htjeo sam pitati kako da udem u cs online ja sam instaliro cs 1.6 i udem find server i onda udem u internet ali nema nista poslije sam otiso u Favorit dodam jedan od servera i onda primi tu ip a neke neprimi ili ako je primio ip pise mi Kiked :drooed to slot reservation. ili your map [maps/de_cbble.bso] differs from the server.

Nemam pojma sta da radim ocu samo da igram onlein i nista vise prava pegal.
skini patch 1.21 install ga , i onda dodaji servere i igraj

edit: pogrijesio sam, 1.21 je wc3 patch xD, ugl, patch imas na g.ba download selekciji
mwp je napisao/la:
skini patch 1.21 install ga , i onda dodaji servere i igraj

edit: pogrijesio sam, 1.21 je wc3 patch xD, ugl, patch imas na g.ba download selekciji
v21 patch skini
Instaliras patch v21 , to ti je najbolji. Onda uzmes ip od servera, stisnes ovaj znak > ` i kucas [color=red]connect [ip od servera][/color] , evo naprimjer:

connect 77.78.195.15:27015

I konektujes se pa igras.

Ima drugi nacin. Kliknes "Find server" i pored "internet" ima "favorites" kliknes to, pa dole nadjes tipku "add server". Kliknes je, i u prazno mjestu ukucas IP od servera i on ce ti se pojaviti. Tu pise sve, ime servera, broj igraca, mapa, ping, vrsta igre itd...

Ovo dropped due to slot, svaki server ima odredjen broj mjesta za igrace. Neki imaju 16 a neki imaju i vise od 32. Taj server na koji hoces da udjes popunjen je, dakle svako mjesto je zauzeto. Idi na neki drugi

Ovo mapa "differs from the server", imas jednu mapu u cstrike folderu koja se zove isto kao mapa na serveru ali su skroz razlicite. Ako ti se to javlja, izbrisi taj fajl i konektuj se opet pa ces skinut' tu mapu kako "treba".

Sretno !

[color=green](L)[/color]

@bakir: :$

Post dobio aplauz od bak1r