Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija Zaključana

cs moviemaking prob

104 pregleda · 6 odgovora · otvorena 05.01.2013. u 23:25

pozz raja

htjeo sam da napravim neki cs movie,jeste da sam pocetnik ali zelim da vidim kako bi to izgledo.
ali imam neki problem kojeg nikako nemogu da rjesim pa mozete li mi vi pomoci?

skinuo sam neki fraps full nasao na youtube,nije to bitno sada,kucao u konzoli viewdemo autorecorded_demo i pustio,snimio sam neke scene koje mozete vidjeti na linku ispod,svaka scena traje po nekoliko sekundi max 15 sec, i svaka scena zauzima preko 150 MB a kvalitet nije bas nesto najbolji.kako da to smanjim da to bude na normali posto tesko mi je upload to sve na youtube i kako da spojim ove scene da one budu u jednom videu.kasnije bi se ja snasao da uradim neke effecte i te zafrkancije.

ps. evo moezte i vidjeti promjer nekog vide-a koliko zauzima,snimn frapsom
~Da bi povecao kvalitetu videa , najbolje ti je da pocnes da snimas preko hlae.

~U hlae zadanu velicinu videa postavljas na 1280x720 (youtube video) , takodjer upisujes i fps kada snimas npr za snimanje fragova fps ti je 300 , a za snimanje campatha fps 500 (Ovo je samo primjer ti prilagodi sebi) Kad zavrsis sa snimanjem u hlae prebacis dobijene slike u virtual dub i upises fps koji si prethodno zadao u hlae, Kada to sve renderujes i prebacis u vegas , dodas efekte i zavrsis editovanje svog videa.Renderujes video iz vegasa koji ce biti znatno bolje kvalitete.

~Da bi ti bilo jasnije evo jedan tutorijal
http://www.youtube.com/watch?v=UdmAcjYFE9A

~A sto se tice tezine videa ja mislim da to ne mozes smanjiti tako je kako je.

Moj savjet ti je da ne koristis fraps nego hlae.

GL .

Post dobio aplauz od e_mouse

Da bi spojio sve te scene u jedan video potreban ti je neki video editor, preporučujem sony vegas (za bolju kvalitetu), mada možeš i u windows movie makeru (dođe instaliran)

Da bi bila kvaliteta bolja snimićeš (render) video u HD.