Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija Zaključana

Za sta sluzi steam?

396 pregleda · 16 odgovora · otvorena 22.06.2012. u 23:18

Ja sam pocetnik , do sada sam igrao CoD-ove , Battefield idr.
Tek sam prije 2-3 dana intalirao cs .
Ja znam kako instalirati Steam i sve drugo samo nzm sta on znaci igrici.
Instalirao sam i css Non_Steam i nemogu uci u nijedan srw.
Molim vas kazite mi cemu sluzi Steam

P.S. ako neko ima link za css download bez virusa molim vas da mi ga kazete  :D
Steam ti je program koji ti omogucava igru bez citera 
Steam mozes skinuti sa njihove oficijelne stranice http://www.steampowered.com

Zatim kada imas acc onda putem kreditne kartice kupujes igrice tj. sadrzaj svog steama ...
Steam ti je platforma za igre. To ti je software preko kojeg igraš samo original igre koje naravno plaćaš masno ( kad uporediš piroteriju i original igre ).
NEENYA je napisao/la:

Zatim kada imas acc onda putem kreditne kartice kupujes igrice tj. sadrzaj svog steama ...
Jest jest bez čitera al kad bi se šalili

Tea:Ukratko,Steam ti je platforma preko koje se kupuju orginalne igre
Steam je zapravo online prodavnica igara, naravno originalnih, dakle kad imas steam, to je originalna igra, igra je ista samo sto su sad svi u fazonu steama zbog citera itd.. .mada steam nista znacajno ne pomaze u sprjecavanju toga vec se samo neki boje ukljuciti cit ne steamu.
css ti ja igram steam a non steam je bio kgb a imam i warez preko kojeg sam igro i moras igrat samo non steam servere ove steam ti nece otvorit poslat cu ti pm a sto se tice steama rekli su ti ovi vec
Kupis igru, original naravno, platis fine pare, skidas sebi kad god i gdje god hoces preko svog profila :D
To ti je za one koji imaju para

Post dobio šamar od skile

vidi se da si crnogorac tesko ti na googlu upisat steam i odma ce ti se sve rec
NEENYA je napisao/la:

I na skoro svakoj MP igri na steamu imas citera, jer je valveov anticheat nekad stvarno u ku**u...
BannedOTF je napisao/la: