Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija

Show ya' skill ?

480 pregleda · 20 odgovora · otvorena 03.03.2012. u 23:22

Kratko jasno.

PS; Prijedlozi za nove "ideje" ovakvog ili sličnog tipa pokazivanja vašeg skilla i zarađivanja poena su dobrodošle.

btw. Glaso sam za Da, cisto da vidim sta mislite, iako sam podrzavam ovaj nacin pokazivanaj skilla i lake zarade poena 

- Sutra neka tema vezana za FA, ocekujte promjene :*
Volio bi da se ovo nastavi, nisam nijednom ucestovao iz razloga jer sam pocetnik u Photoshopu, Gledao sam dosta tutova,radio po tutovima, nesto uspjeo nesto ne. Malo sam se informirao od strane moderatora fanArt podforuma i tako 

Nadam se da cu se malo posvetit sljedecem show me skill :-$ pa da dobijem za trud apaluz 

@rat

Jesam, napravio 10-ak avatara 
Glasao sam Da al većinom dobiju poene admini ili oni koji su malo više rangirani na forumu iako im radovi ne liče ni našto,barem ja tako mislim. 
go go, i ja bi volio, ionako svaki put dobijem aplauz  haha 
Ma show your skill glavni . Vjezba uvijek dobro dodje
Glasao DA ..

Naravno Markoni samo nastavi kako si započeo pusti ove hejter što pišu što svaki dan što ovo ..

Ideja : nešto na sport , real život, ono što je naša svakodnevnica ..

Jer nikad nisam prije radio i sad se baš zainteresovao pravo ...

eto post ispod što bolan piše ako ne znaš ,stvarno ne kontam ..
Glasao za NE!

Razlog: ne radim u fotošopu... Mislim da je bezveze ovo da se diže svaki dan jer ne rade svi u fotošopu.. Nek' se digne show your skill redimo jednom u sedmici i dosta.. CHEEEEEEEEERz
Glasao za DA !

Freek , ako je forum FA , sta je onda problem da se svaki dan dize sys ?

I ako ne znas da radis u photoshopu nemoj ni gledati temu ha yaa 

Ja sam prije ucestvovao u ovome ( iako nisam neki pro  ) ali sad skola pa slabo.
Radim u gimpu odavno, u sigovima nisam nesto, a avatare radim profesionalno (nije da se hvalim ) tako da sam glasao Da