Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija U kanti

Sjecanje na naseg heroja

166 pregleda · 15 odgovora · otvorena 30.08.2011. u 20:22

Evo napravio sam video pa ako moze neka ocjena.
Video o posjecanju na naseg heroja koji nam je omogucio da smo svi danas zivi.

Nebi sjala ovako jako :)
Da nije malo previse amatersko al eto ti 10.
Ne bi sjala ovako jako
ova moja lijepa avlija
ja bih svjetlo zvao mrakom
da te nije Alija.

Uvjek se naježim kad čujem ovu pjesmu.

Rahmet mu duši.
Reuni0N je napisao/la:
Da nije malo previse amatersko al eto ti 10.
tad sam bio pocetnik hehe .Uskoro cu staviti 10x bolji video :)
Ova tema nije za ovakvog sajta. Kao što sam naziv sajta glasi "Najveća Gamerska mreža na balkanu". Ima tu različitih tipova ljudi/djece/omladine i mnogi bi mogli pogrešno shvatiti. Ti si ovaj movie napravio 2007. godine Bolje lockaj temu, da ne bi došlo do ovakvih stvari koje nam stvarno ne trebaju:

Za pjesmu Respect, Dino Merlin ♥
jos vjezbe, ja mislim da se vlastita imena pisu na bilo kojem jeziku isto znaci Alija ne Alia, al su komentari za plakati
Elix1 je napisao/la:
jos vjezbe, ja mislim da se vlastita imena pisu na bilo kojem jeziku isto znaci Alija ne Alia, al su komentari za plakati
Prijatelju nije u pitanju da napravim video sa efektima.
Ovo je video za podsjecanje na Aliju i na one koji su dali zivot da bi ti sada sjedio na stolici i pisao komentar !
simba je napisao/la:
Ova tema nije za ovakvog sajta. Kao što sam naziv sajta glasi "Najveća Gamerska mreža na balkanu". Ima tu različitih tipova ljudi/djece/omladine i mnogi bi mogli pogrešno shvatiti. ;) Ti si ovaj movie napravio 2007. godine??? Bolje lockaj temu, da ne bi došlo do ovakvih stvari koje nam stvarno ne trebaju:

SimbaZ nek si i ti jednom u pravu !!
Podrzavam ga ;)
Tema DELETE !PLZ!
simba je napisao/la: