Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Pitanje Zaključana Poništeno pitanje 150 bodova

Setovanje konekcije na Ubuntuu

211 pregleda · 5 odgovora · otvorena 29.08.2011. u 09:25

Znam, postoji milion tutorijala na internetu ali meni treba vaša pomoć...

Dakle, instalirao sam ubuntu jutros i totalni sam početnik. Pregledao sam 10 nekakvih klipova na youtubeu, pedeset stranica na nekim forumima, ali opet ne znam kako da se konektujem..

Potreban mi je bio SSID i onaj password... to nisam znao pa sam sa Windowsa 7 našao SSID i one keyeve, i našao sam da je onaj vrag WEP, key 1, authentication open, ali dolazi zavrzlama.. Naime, password od moje mreže je, ne znam, "gamers". Ali ovdje u ovom keyu stoje neki brojevi i slova, naprimjer "m05t4r"... Ja sam to oboje ubacivao tamo u network connections - wireless - add, ali ne može. Jednostavno, upišem tamo ssid, stavim WEP 40/128 bit key (a postoji i WEP 128 bit paraphrase, oboje sam pokušao ne može) ali neće da se konektuje..

po mnogim klipovima kad to završite jednostavno će pisati "connecting" i to je to, ali meni toga nema :S ja odem samo na apply i.. i ništa, ko da nisam ništa ni uradio. Gledam imal tamo Wireless Networks, ali.. već znate..

(i da, označio sam connect automatically pri pravljenju)

Totalni sam početnik što se Linuxa i Ubuntua tiče, pa bih volio da mi neko korak po korak objasni kako-šta... Zauzvrat će dobit ovih 150 bodova, valjda je dovoljno..

I da, ja sam samo digao sistem, nisam ništa instalirao nikakve drivere i to.. ako je šta od toga potrebno.. napišite... 

zahvaljujem!

edit: e da, zaboravio sam reći, koristim ubuntu 10.04., ne onaj najnoviji. Pročitao sam na nekoj temi da je ovaj za početnike, a i na internetu sam našao da ovaj posljednji, 11.04., nije stabilan... Pa eto, valjda će vam to olakšati posao.
Trebao si instalirati 10.10, malo je stabilniji ali nije neka prevelika razlika.

OT: U gornjem panelu idi System>Administration>Network.