Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija Zaključana

Izabir bicikla

226 pregleda · 8 odgovora · otvorena 07.06.2011. u 17:41

Eh momci .. znam da ova tema i nije baš za gamersa, ali vidio sam dosta iskusnih što se tiče bicikala .. 

Znači zanima ne sljedeće :

1. Cijena i tip jednog solidnog gradskog bicikla, da nije previše skup, ali da nije ni neko smeće. Naravno, ako se može potkrijepiti gdje se ima kupiti

2. Cijena i tip jednog više manje, brdskog bicikla, koje može poslužiti za malo zahtjevnije staze.

3. I za kraj, budući da sam potpuni laik što se tiče biciklizma i svega toga, koji su mi najbolji brendovi ovdje u Bosnia a da im je cijena razumna ?

;D
CIKLO CENTAR - CENGIC VILA , LUŽANI

Biciklo: 350 KM - GT AGGRESSOR - biciklo da valja !

BREDNOVI: GT , CAPRIOLO , SCOTT .....
1. CAPRIOLO prodavnice wilsonowo setaliste il Cengic Vila :) modeli: adrenalin i cobra, mozda ima i jeftinijih
cijene oko 350 km [iz licnog iskustva ]
odnos cijene i kvaliteta sasvim zadovoljavajuci.

2. Ciklo centar 100% najpouzdaniji :) razni modeli GT i Specialized
cijene otprilike oko 600, 700 km, malo bolji 800 km.... a ukoliko ti bas treba bijesan bajk onda trebas izdvojiti i do 1000 1500 :)

3. modele sam ti vec naveo, a opet sve to ti zavisi od odabira terena po kojem ces voziti i naravno od kondicije i spremnosti za neke jace ture :)

nadam se da sam pomogao :)

Post dobio aplauz od KillaOR

1. `Gradsko biciklo` da nije krntija a da nije ni preskupo. Ja bih ti preporucio Unis-ova bicikla koja kostaju oko 250 km. Njihova prednja suspenzija, masinice shimano turnej, vbreak obicni ali sasvim solidno biciklo za gradsku voznju. (Racunaj da je nasa gradska voznja uzasna i da nemas pravih biciklistickih staza).