Preskoči na sadržaj
Ista raja. Nova runda.
GAMERZ.ba — REBORN
Diskusija U kanti

[RQ] - Logo

131 pregled · 5 odgovora · otvorena 13.04.2010. u 16:28

[Veličina / Dimenzije] vasa zelja
[Slika / Render / Stock]
[Boje]pozadina mozete 2 dimenzije crna pozadina i bijela pozadina , al da ova slika iznad bude malo ljepsa da napravite isti grb kao gore , izbacite gaming i druge neke boje ljepse :P
[Font] //
[Text / Naziv / Citat] da ubacite ovu sliku gore kao grb i izbacite gaming da pise negdje u cosku malim slovima
gaming since 2k9 , i da stavite ovaj logo isti samo uredite i da nepise na njemu gaming nego u cosku
[Stil izrade] moderno hah :D
[Transparent]
Ajd jeste neki uradite covjeku ja bih odma da znam al sam pocetnik u PS nzn kako a vi ostali stisli se kao....a da je tema za bodove bilo bih do sada 20 odgovora poserrem vam se na bodove!Sry na postu!
Rexon je napisao/la:
Ajd jeste neki uradite covjeku ja bih odma da znam al sam pocetnik u PS nzn kako a vi ostali stisli se kao....a da je tema za bodove bilo bih do sada 20 odgovora poserrem vam se na bodove!Sry na postu!
ja sam tek pocetnik... mogu napraviti ali ne 3D !! nesto slicno... ostavim ti rad kasnije

Post dobio šamar od ultranumb

Rexon je napisao/la:
realno , ovo mi je drugi put da postavljam i niko nece , a bodova nemam jbg :(

seronje sta ces
:(
kijo je napisao/la:
realno , ovo mi je drugi put da postavljam i niko nece , a bodova nemam jbg

seronje sta ces
Jest seronjama ti ne znas ni objasniti sta zapravo zelis a i nisi ni upucen bas u pravila fan art-a.Tim istim seronjama je zabranjeno da rade logo-e na principu grbova,radi prijasnjih radova koji su vodili u pogresnom smjeru.Ako hoces obradu tog logo-a postavi onda psd fajl njegov da bi bila moguca laksa obrada.

Seronje takođe ne znaju sta ti podrazumjevas pod modernim stilom izrade.

EDIT:
Smaram te kume jer ti treba obrazovanja i kulture pa bi tek onda mogao stupati u kontakt sa drugima
Kroks je napisao/la: